2 weekjes... aftellen :-O - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu 2 weekjes... aftellen :-O - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

2 weekjes... aftellen :-O

Door: Webmaster

20 Januari 2006 | Nederland, Amsterdam

hall0w!!
2 weekjes!en dan staan wij op schiphol.. we kijken er erg naar uit.. zal echt raar zijn joh... haha

we moeten allerbei nog maar 4 dagen stage te lopen.. alleen volgende week dus nog maar.. en dan hebben we onze stage afgerond.. ;-)
daarna nog even een lekker weekje vrij.. om bijvoorbeeld nog even in de zon te bakken
:-P

en teije die ola ijsjes... dat k0mt zkr g0ed 0p mullet en great bay ;-)

KuSsieS 0ns!

• 20 Januari 2006 - 08:52

Yeaaahh 2 Weekjes Nog:

:D gaaat nu echt snel :D

kuss Evelien

• 20 Januari 2006 - 17:00

Jootjuh:

hooii
    jaa nog 2 weekjess! eindelijk!! :D:P

geniet nog ff van die weekjes! en niet te bruin worden hea:P anders voel ik me so wit :P

tot snel! :D
    kuSs jolanda

• 20 Januari 2006 - 21:41

Moniek:

Heey nog 2 weekjes idd! gaat snel! geniet er nog maar ff van en kom dan maar snel na huis!! Tot over 2 weekjes!! dikke kus Mo

• 21 Januari 2006 - 18:09

Henk:

Heey liset...verheug me r op... lijkt me zeer leuk je weer es in levende lijfuh te zien

Kus Henk

• 21 Januari 2006 - 18:54

Judith:

Tot heel snel!

KusS Judith

• 21 Januari 2006 - 20:44

Elly:

Wat lekker hé dat je zo weer terug bent. Het wordt hier wel koud, dus als je terug bent zal het wel rillen wezen.
    Tot drie februari

• 24 Januari 2006 - 18:05

Saskia:

Whaa, Lianne, nog maar 1,5 dag stage lopen! Vind het jammer dat je weer weg gaat hoor! Ik ga je missen hier!
    (www.saskiaonline.tk)

• 26 Januari 2006 - 21:01

Charlot:

je bent er bijna, je bent er bijna. Het duurt niet meer zo lang (melodie we zijn er bijna) haha :D
    tot snel! dikke kus lot