1ste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu 1ste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

1ste dagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 September 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,
Gister (3 sep.) was het eindelijk zo ver, we zijn vetrokken na Sint Maarten. We vonden het heel spannend, het afscheid viel ook erg tegen. Na 8 uur vliegen, wat eigenlijk wel meeviel, waren we eindelijk op St. Maarten. Toen we het vliegtuig uitstapten, liepen we nog in ons lange broek en trui. Maar het was veeel ste warm…VET ZWETEN!!!
We werden opgehaald van vliegveld en zijn na ons appartementje gebracht, het was allemaal heel goed verzorgd, lagen boodschappen voor ons klaar in de koelkast. We moesten eerst ff bij komen van onze Jetlag haha!! We vertrokken al om half 2 uit A´dam en waren hier al om half 4!! Egt raar…we sliepen ook al vroeg 9 UUR!! Vandaag hebben we eerst de omgeving ff verkend, daarna gingen we na het strand…en dat is ma 2 minuten lopen :D Toen we daar kwamen schrokken we gewoon van de witte stranden en heldere blauwe zee…EGT heeel mooi..na de 1ste dag zijn we dan ook al goed verkleurd,.. dus iedereen thuis..deze winter abbenoment zonnebank ;) Morgen worden we luxe met de auto opgehaald pas om 9 uur…dan begint onze stage dag, waar we eigenlijk voor zijn gekomen..t0gh??

We missen jullie wel allemaal heeeel erg!!

kuSsjes Lianne en Lisette!!!

  • 06 September 2005 - 14:59

    Jozien:

    hey hoi
    echt gaaf die foto ook! ik krijg er ook steeds meer zin in morgen allebei veel suc6 op jullie eerste stagedag hea en geniet van t mooie weer daar! kus

  • 06 September 2005 - 15:49

    Evelien:

    heey meiSieS ;)

    alles goed daar??
    ik las jullie berichtje net, en het is nu op dit moment bij ons 17.46...

    ik heb me 2e dag er alweer op zitten... maar Lianne, het is echt te gek daar op Mariencamp, ik wil daar echt niet meer weg, super leuke mensen en clienten daar, echt geweldig...
    we hebben nog steeds zomerweer, zelfs hier is het warm..:D

    maar ik mis jullie wel hoor!!! echt saaai op school enzo.. dus gauw terug komen, niet extra lang blijven :p gheghe!

    veel liefs en een dikke zoen (K) my

    ps. we hebben gauw weer contact :D

  • 06 September 2005 - 16:45

    Mannie:

    fijn dat jullie zo goed zijn ontvangen, als het goed is heb jij %28lisette%29 je 1e stage dag erop zitten en kunnen ze het gronings een beetje verstaan%3f%0d%0aben benieuwd naar jullie verdere avonturen%2e%0d%0awil je trouwens nog even je adres waar jullie zitten vermelden, groetjes uit het nu ook zonnige Veendam%0d%0a

  • 06 September 2005 - 16:47

    Mannie:

    snap van mijn bovenstaande bericht niet hoe al dit procenttekens erop komen te staan, heb ze nl.niet ingetypt

  • 07 September 2005 - 12:07

    Jolanda:

    hey meissies..
    oo die foto..vet mooi!!!
    miss jullie hooor!!
    en et afscheid was idd nie so leuk..mja
    spreek jullie snel!!
    kuSs jolanda

  • 07 September 2005 - 12:56

    Lisette..:):

    haajj lian... Hoe gaat ie..?? Hier wel goed.. Tis daar wel mooi zoals ik de foto's zie.. Ja idd het afscheid nemen viel niet mee.. Hopelijk hebben jullie het na je zin.. Kuss lisette.. Mis je...

  • 07 September 2005 - 17:44

    Elly Schaap:

    Wat fijn dat jullie zo goed zijn aangekomen. ik ben nu al jaloers op jullie. Maar nu moeten jullie dus ook lekker werken en kunnen niet meer lui op het strand liggen. Maak er wat moois van. Groetjes Elly en Ties.

  • 07 September 2005 - 20:27

    Karin:

    he meiden.
    mooie foto ja. toe maar, weer op het strand.
    wij missen jullie ook heel erg. hopenlijk volgen er nog meer foto,s.

    xxxx mams

  • 08 September 2005 - 10:52

    Marianne:

    He meiden,
    super lekker strand daar. Dat wordt na het werken op het strand liggen. Elke dag een frisse duik in de zee. Geniet ervan meiden.
    Wij hebben trouwens ook een verrukkelijk weertje hier hoor. Volop zon en ook echt strand weer

    liefs Majanneke

  • 08 September 2005 - 17:13

    Evelien:

    tjaa alweer een berichtje van mij :P

    IK VERVEEL MIJ...geen Lianne waar ik tegen kan praten over me stage :(

    gheghe... nee het is echt geweldig op stage, en ik hoop ook echt dat jij bij mij op de winkelgroep komt stage te lopen, lijkt me echt super gezellig :D

    ennuhh ik ben zeeeer benieuwd hoe jullie het hebben op stage,is het leuk?

    hoor het wel weer :D

    doeeghieSz ;)

  • 08 September 2005 - 17:48

    Niels:

    leuke foto lieverd kan niet wachten tot ik ook zo naast je lig in de blauwe zee xxx love ya!

  • 08 September 2005 - 19:35

    Jootjee..:

    heeejj..:) hier was kweer... wou ff zeggen dat mn stage egt leuk iss..! verder gebeurd hier nie soveel...saaie boel in veendam..:P
    hoop dat jullie snel nieuwe foto`s plaatsen waar we weer jaloers op kunnen worden:P!
    kuSs ft lOve jootjee..

  • 09 September 2005 - 13:47

    Pauline:

    Heey meiden!! Nog even jalours op jullie zijn en dan samen met jullie genieten van de zon de zee en het strand. Heb er zin in om te komen nog even en dan... Feesten!!! Tot snel dikke kus

  • 09 September 2005 - 13:50

    Pauline:

    Oh voor ik het vergeet kunnen jullie het adres even mailen dan weet ik tenminste waar ik post heen kan sturen kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 62841

Voorgaande reizen:

03 September 2005 - 03 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: