Haaaii!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu Haaaii!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

Haaaii!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

09 September 2005 | Nederland, Amsterdam

heyhey!DAAR

Weer een berichtje van hier!

We hebben bijna ons eerste week er al op zitten.
We zijn deze week allerbei naar stage geweest, en dat vinden we allerbei heel erg leuk!
alleen we moeten onze engels wel even opkrikken..:-) want iedereen praat engels op paar na dan...
We gaan van het weekend even sintmaarten beter verkennen met de auto, want meisje van lianne haar stage heeft auto..:)
Ik (lianne) moet wel erg wennen aan het tijd verschil..want als je contact wilt hebben is het niet leukk maja.. dat went denk ik ook wel weer..

He he. maar ik moet stoppen, mijn tijd is om Helaas...
We zetten er snel FOTOS en berichtjes op

Dikke kusss lian en Liset! :-)

Mis jullie..
ps vergeet niet wat er op te zetten :-P

  • 09 September 2005 - 17:04

    Moniek:

    Hellloowww Dames!
    Ben blij dat jullie t leuk hebben..en gauw ff foto's erop zetten he? Ben wel benieuwd...dikke kus Moniek

  • 09 September 2005 - 18:43

    Elly:

    Fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat. Als ik naar de foto's van jullie kijk wordt ik gewoon jaloers. Nou de groeten uit Zuidlaren tot horens.

  • 09 September 2005 - 18:57

    Evelien:

    heeY ben super blij voor jullie dat jullie een leuke stageplek hebben...:D
    maar waar zijn alle andere geplaatste berichten gebleven? :O
    die andere mensen hebben gestuurd...??

    kus Evelien

  • 09 September 2005 - 19:03

    Jootjee..:

    hooii..:D
    evelien..die staan bij dat andere bericht:P
    ma li ben blij je ff gesproken te hebben:) have fun nOg!
    kuSs jo

  • 09 September 2005 - 19:06

    Angela En Jeroen:

    hey!!!
    alles mooi daar dus.
    dus tog meer engels gepraat dan verw8??!! nou ja lukt ook wel..
    kwacht op jullie volgende nieuws en picszzz...
    kusssss.....

  • 11 September 2005 - 14:34

    Ina:

    he meiden, leuke foto's, krijg nou al zin om daarheen te gaan, geniet ervan en veel plezier met jullie stage. ik wacht op de volgende foto's ben al jaloers na 2 foto's moet je nagaan.
    groetjes
    ina

  • 11 September 2005 - 19:08

    Lisette..:):

    haajj... beter dat je het nah je zin hebt.. Hopelijk heb je het van het weekend leuk gehad.. nou spreek je snel weer... KuSs

  • 12 September 2005 - 15:09

    Ruud:

    Het zijn wel leuke foto's ik krijg er wel al zin in om naar jullie toe te komen, maar ik wil ook wel een paar foto's zien die betrekking op jullie stage, het is niet alleen maar een vakantiegevoel er moet ook nog wat gedaan worden of zie ik dat verkeerd.

  • 12 September 2005 - 17:19

    Karin:

    Hier berichtje van t oude buurmeisje. Spreek momenteel met je op msn, toch grappig zo ver weg en toch weer niet. Ik heb al gehoord dat je het mooi hebt, hou dat zo. Meiden, nog veel plezier! Groetjes!! Karin

  • 12 September 2005 - 17:20

    Sharon!!:

    Hey meissies..!! zit net ff op jullie site te kijken.. ma jullie hebben het goed voorelkaar ;)Volgens mij hebben jullie meer vrij dan dat julie op stage zijn... haha..!! ook lekker natuurlijk..!! :D Rustig aan daar.. en laat snel ff weer wat van me horen!! :)

    Lief dikke kuSs sharon!
    (K)Mwah!

  • 12 September 2005 - 17:28

    John:

    heey schatje van me alles goed ik mis je heel erg kijk je uit schatje kan niet wachten om jouw weer te zien het komt goed gewoon ff door zetten maar je bent nu pas een weekje weg en nog nog paar weken te gaan joh gaat wel zwaar worden komt goed love you sweedy (K)(K)(K)je schatje

  • 12 September 2005 - 19:56

    Trijnie:

    hoi lianne, leuk dat ik zo op de hoogte kan blijven hoe het met je is.groetjes uit veendam

  • 12 September 2005 - 19:58

    Trijnie:

    hoi lianne, leuk dat ik zo op de hoogte blijf hoe met je is.veel plezier en je hoort van me.groetjes uit veendam (trijnie )

  • 13 September 2005 - 15:16

    Jootje:

    hey meisjes!! leuk weekend gehad?? veel van et eiland gezien?? hier is ut saai :P
    kuSs jolanda

  • 13 September 2005 - 17:31

    Ineke Kroon:

    hoi leuke site van jullie. zo te zien hebben jullie het wel naar de zin.heel veel plezier daar.groetjes van ons doei later

  • 13 September 2005 - 20:00

    Joyce:

    Heey lianne,

    Ik ben jaloers!!!!
    wat mooi daar, ik had eerst je site adres niet maar heb van eef gekregen!
    Jammer dat we je niet zoveel spreken maar dan maar ff zo!!
    Ik ben blij dat jullie stage jullie bevalt want hey, daar ben je voor gekommen.

    Veel plezier nog en tot de volgende bericht.

    Kussies Joyce

  • 13 September 2005 - 20:01

    Evelien:

    en?? hebben jullie veel van het eiland gezien?
    ik ben zeeer benieuwd..

    kus kus!!

  • 13 September 2005 - 20:09

    Charlot:

    hey lian,

    ik verneem dat je het naar je zin hebt... blij om! We missen je met zn allen...

    kuskus Charlot

  • 13 September 2005 - 20:12

    Evelien:

    en?? hebben jullie veel van het eiland gezien?
    ik ben zeeer benieuwd..

    kus kus!!

  • 13 September 2005 - 20:17

    Joyce:

    ooh jah nog ff vergeten te zeggen!!!

    We missen je!!!!

    en ik kijk uit naar de volgende foto's!!!!

    Kus Joyce

  • 14 September 2005 - 18:30

    Inge:

    Hey liset sgatjuh!! Volgens mij heb je het onwijs naar je zin daar! En super mooi weer! Have fun! Dikke kus hvje Inge

  • 14 September 2005 - 18:45

    Niels:

    lisete zit je nu op msn
    meld je dan even bij mij aan niels_harms@hotmail.com

  • 14 September 2005 - 20:15

    Lianne Missende :p:

    hey, elke dag effe kijken bij deze site natuurlijk, ik vind het jammer van het tijdsverschil..weinig contact zo..

    maar aan de foto's te zien, is het daar super!!
    ben stiekem wel jaloers..:D hihi

    tot snel!!

    dikke kus Evelien..

  • 15 September 2005 - 12:28

    Karin:

    hey,

    fijn dat jullie stage erg leuk is! leuke pics hoor! :) have fun!! hoop snel wat te horen. xxxx karin

  • 15 September 2005 - 15:13

    Jootjuh:

    heej!! leuke foto`s he! jullie hebben je haar egt leuk..:) li spreek je snel;! kuSs

  • 15 September 2005 - 15:27

    Joyce:

    heey lian,

    Mariencamp is echt gaaf!!!
    het is precies zoals jij zei dat het was!!!

    Maare we zijn vandaag weer naar school geweest en we zitten allemaal in een andere klas de wb in de wb klas en ab in de ab klas enz.
    Maar goed nieuws!!! je zit bij eef en mij in de klas en we hebben ook geregeld dat je bij ons in de intervisie groep zit als je er weer bent van Sint Maarten!!

    ik kijk elke dag ff op je site!!!

    Dikke kus Joyce

  • 16 September 2005 - 16:00

    Trijnie:

    hoi lianne, geniet daar van het mooie weer, het is hier weer echt hollands, regen en harde wind.brrrr . veel plezier

  • 16 September 2005 - 16:51

    Anita:

    Heej Girlies ! Toffe site ,, Kan je toch nog beetje zien wat jullie daar zoal doen haha ,, Beter dat jullie het naar jullie zin hebben... Ziet er ook echt mooooi uit hihi... Krijg ook kriebels om heen te gaan ;) maarja ! Ik kom snel weer kijken op deze site !! Suc-6 met de stagee girls! En Spreek jullie snel..

    Dikke kUSs..and l0ve
    Anita !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 62839

Voorgaande reizen:

03 September 2005 - 03 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: