Goed nieuws! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu Goed nieuws! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

Goed nieuws!

Door: Webmaster

17 September 2005 | Nederland, Amsterdam

lisette en ik hebben goed nieuws!!

Wij hebben bij ons appt een computer tot ons beschikking!:d helemaal gratis! beter he.. dus nu zullen we vaker wat op onze site zetten en vaker op msn zijn!

en morgen gaan we een webcam aan sluiten, toevallig had ons buurmeisje(marit) die mee genomen! dus dan kunnen jullie ons ook zien haha! :-P

nou ik stop wij gaan even wat eten en ons klar maken, want we gaan vanavond stappen met heel groep mensen die hier ook stage lopen...

oja! als het goed is kunnen wij binnenkort meer fotos er op zetten want dan betaal je iets van 5 euro in de maand.. maja dan kan je wel 100 fotos er opzetten ofzo!

Dus jullie horen van ons!!

Dikke kus lian en lisette vanuit het zonnige St.maarten :-)

• 17 September 2005 - 09:04

Elly:

wat fijn dat jullie een computer tot je beschikking hebben. Hoe gaat het met stage lopen, volgens mij hebben jullie alleen maar feest. De groetjes uit het bijna herfst achtige Zuidlaren.

• 17 September 2005 - 14:01

Joyce:

Hey lian,

Wat gaaf dat jullie nu een pc hebben!!! vaker kletsen gezellie!!!
    dus je hebt het daar wel naar je zin, das mooi!!!
    Nou het heeft vandaag weer lkkr geregend en de zon schijnt af en toen, dus je kunt daar btr zitten (waar jij nu zit)

Was het leuk op het strand gisteren??

Ik spreek je snel weer!!

Dikke kus Joyce

• 17 September 2005 - 17:26

Stefan:

Ha vakantiegangers ook een beetje doen daar he jullie zijn daar voor jullie toekomst :P. Maarjah geniet er maar van he ;)

• 17 September 2005 - 23:45

Miki:

Heej lies...Alles goed met je??
    k ben zwaar jaloers op je!!!!zit ik hier met dat tyfus weer....pure jaloezie hehehe.
    maak dr wat leuks van he
    Sweet kiss Madmoussieee

• 18 September 2005 - 14:58

Moniek:

Beterzz dat jullie nu daar een pc hebben...kunnen jullie ook een beetje vaker online haha! doeggh zussie (K)

• 18 September 2005 - 15:04

Moniek:

• 18 September 2005 - 18:15

Evelien:

heY meisieS ;)

geweldig dat jullie nu eigen pc tot beschikking hebben,
    hoop dat we nu vaker contact kunnen hebben.. vond het erg leuk je weer te spreken Lianne !! :D

nou succes deze week met stage!!

dikke z0en Eef :)

• 18 September 2005 - 19:24

Ben Van N.:

hey lisette, handig dit, kan k btje weten wat je allemaal uitvreet daar:P is er al een kamer geregeld voor kerst?;)
    kus

• 18 September 2005 - 19:42

Lars:

Hey Meiden, alles okay daar?? Lekker aan het genieten van de witte stranden en de aangename temperaturen? Ben stiekem wel een beetje jaloers! Ik wens jullie een prachtige tijd daar en ik neem contact op binnekort.

Dikke Zoen, Lars

• 18 September 2005 - 20:06

Lisette..:):

haaj meis
    beter dat je een comp hebt en dat je een webcam kan aansluiten...:) Was het leuk stappen..?? Spreek je snel weer dikke kus lisette

• 19 September 2005 - 20:27

Tom:

dag dames,

Bij deze mijn beloofde reachtie op jullie site. ik ben blij dat jullie je hierzo goed vermaken. beetje minder is dan weer dat ik dit eiland over een 2 weken ga verlaten. maja, een kleinigheidje houd je toch, nietwaar?

Groetjes Tom

• 30 September 2005 - 20:50

TinaAh:

Hey Liset! Vet chille fotows van daar! echt te mooi gewoon! Heerlijk die stranden enzoow! Beter dan hier! mjah we misse je wel hoowr! groetjes van iedereen hierow!

KisSes