spannend!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu spannend!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

spannend!!

Door: Webmaster

18 September 2005 | Nederland, Amsterdam

Haaii allemaal...
Het uitgaan was gister leuk, zijn eerst gaan bowlen met een hele groep, en daarna op stap...Het is wel heel mooi met uitgaan, heel anders dan in NL, alles is hier openlucht, je hebt bijvoorbeeld ook gewoon een zwembad bij een discotheek, zullen volgende x dan ook gaan zwemmen!! haha
Majaa we horen het hele weekend al op het nieuws en in de kranten staat, dat er een tropische storm opkomst is...en dat morgen over sint maarten zal trekken...best wel beetj eng eigenlijk....We weten niet echt wat we ervan moeten verwachten...dus we zien het van zelf wel...waarschijnlijk zijn we morgen lekker vrij van stage!!
we laten jullie wel horen hoe erg het was, en anders zien jullie ons wel op rtl4 nieuws voorbij vliegen ;) :P (grapje h0or)

Hele dikke kuSs..Lianne en Lisette

• 19 September 2005 - 08:48

Ina:

he dames
    kwaliteit van de foto's gaat gigantisch achteruit heeft dit een oorzaak waarbij drank in het spel is of ligt het gewoon aan juliie (meestal zit er nl. wel een knopje op voor de flits bijvoorbeeld)

• 19 September 2005 - 14:39

Jootjuh:

hey hey! spannend jah ! zal dr ff op letten als k rtl 4 aan et kijken ben :P
    haha kuSs jolanda

• 19 September 2005 - 16:14

Pauline:

Heey dames, en zijn jullie al weggewaaid??? heb je nog zien overvliegen hoor. hoop dat alles nog een beetje rechtop staat. Jullie krijgen de groetjes van papa en mama (voor lisanne de oom en tante van sette)heey meiden nog veel disco zwem fun enne zoek de leuke plekjes alvast voor me uit. Kus mij

• 19 September 2005 - 16:58

Elly:

Hoi ik hoop dat jullie dit nog kunnen lezen zo ja zijn jullie niet weggewaaid. Hier is lekker zonnig maar s'morgens moet je bijna een winterjas aan. Groetjes daar en hier groetjes van Ties.
    Ps voor Lissette. Ik heb een collega die heet Roland en die had jou gemist met volleybal ikheb doorgegeven dat je in St. Maarten zat en in februari terug komt. Maar zij ik hoe weet jij dat dat mijn nichtje is. Dat had hij gehoord van een andere collega en hij Roland is al een hele tijd verkikkerd op jouw. Ik zij dat jij nog veel te jong was dat je nog maar 18 bent (hij is 29) en toen droop hij af. Sorry. Elly

• 19 September 2005 - 18:47

Evelien:

HeeeY...

als jullie van plan waren om weg te waaien, vlieg dan maar weer terug naar Veendam...haha :P

hoop dat alles goed gaat daar!! ;)

kus eeefiee! :D

• 19 September 2005 - 19:10

Joyce:

hey....

Haha jah ik zal het nieuws ff goed in de gaten houden!!
    Voor een vliegende lianne en lisette!!! haha

Je hebt het volgens mij wel goed naar je zin daar!!!
    Leuk joh dat het daar zo gezellie is!!!

Kussies Joyce

• 22 September 2005 - 20:15

Fuad:

masters foto,

groetjes van
    xxxxxxx
    ik mis jullie love you xxxxx

• 23 September 2005 - 16:00

Trijnie:

Hoi lianne, hier gaat alles goed, nog steeds heerlijk weer. ga morgen met je moeder op stap, ikhou je daarvan wel op de hoogte. groetjes daar en have a lot of fun

• 23 September 2005 - 20:07

Martijn & Jacquelien:

HoiHoi, we zijn blij dat je het daar naar je zin hebt en wij zullen er ook wel graag willen zijn, als we de foto's zo bekijken.. Nog heel veel plezier en succes daar, groetjes...