Nieuww F0toS ge-upl0ad! DuS snel kYken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu Nieuww F0toS ge-upl0ad! DuS snel kYken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

Nieuww F0toS ge-upl0ad! DuS snel kYken!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

24 September 2005 | Nederland, Amsterdam

Storm viel heel erg mee, we hadden die dag wel erge wind en veel regen, straten stonden na 5 min al blank ze hebben hier nog geen putten uitgev0nden haha! maar we zijn in iedergeval niet weggewaaid haha..

Zoals jullie misschien al wel hebben gezien staan er nieuwe fotos op, er komen nog veel meer hoor.. dus als jullie alle fotos willen zien , ga na fotoboek.!

Nou lisette was ook weer lekker bezig hoor, woensdagnacht maakte ze me wakker! LIANNE HEB ZO ERGE KRAMP IN ME BUIK! nou dat heeft tot 4uur sn8s geduurt, overgeven en diaree en niks hielp, toen hebben we de dokter gebeld... hij zei dat we naar het ziekenhuis moesten maar we hadden geen vervoer.. dus dat was een probleem, toen bedachten we ons dat we Hilda (een hele lieve zuster) wel konden bellen, en ja hoor ze stapte meteen in haar auto en ze kwam naar ons toe.! zij heeft ons na het ziekenhuis gebracht..
Daar aangekomen, we waren nauwelijks binnen en het eerste wat ze zeiden is.. Do you have 100 dollar? :O nou dan word je lekker ontvangen als je zo'n erge pijn hebt.

lisette werd toen na gekeken, (bloeddruk temp. en met zo'n soort slang ofzo haha) door een dokter. die d8 volgens mij ook dat hij alle tijd van de wereld had ofzo haha antillianen he:P

Later werd ze nog na gekeken door de zuster en die zei dus dat ze een beginnende darm/maag ontsteking heeft (gastronites) ofzo haha
ze heeft toen via een infuusnaald 5 spuiten gekregen, medicatie tegen de pijn en tegen het braken.
ze werd toen na een rustkamer gebracht om de medicatie te laten inwerken en om te kijken of het aanslaat.
na een half uurtje mochten we eindelijk weg. ze heeft een recept mee gekregen, ze moet nu een kuurtje afmaken zodat de darmontsteking zich niet verder ontwikkeld.

nou het gaat nu opzich wel weer goed met lis! maar ze heeft nog steeds last van haar buik, het steekt. maar het overgeven enzo is over..
gelukkig maar!
maar het was wel even schrikken hoor..
maar seurieus wat is NED. Luxe.. sjonge jonge. als je die apparatuur zag int ziekenhuis..niet leuk om daar te liggen.
maar goed het is allemaal goed gekomen..

tja wat kunnen we nog meer vertellen?!
oja we krijgen elke week een werkster om alles schoon te maken haha beter he :-P
maja boeiend he haha

Trouwes heel leuk dat iedereen zoveel berichtjes op onze site zet :-D Super..

N0u onze stage is allerbei heel erg leuk, onze engels gaat ook steeds beetje beter. dus als we terug komen spreken we vloeind engels:P (haha nee hoor zal wel meevallen)

n0u ja als we meer nieuws ofzo hebben zouden het op onze site zetten...

wij gaan nu nog even wat drinken aan de boulevard... is wel gezellig want de meesten zijn allemaal nederlanders..

nou we stoppen nu echt ho0r!
dikke kus van 0ns!
lis en lian

  • 24 September 2005 - 09:52

    Elly:

    Wat vervelend dat je zulke krampen had. Heb je de 100 dollar ook betaald? Ik hoop dat het nu over is. Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt. Lissette en Lianne natuurlijk ook willen jullie in je volgende bericht het adres waar jullie zitten wel vermelden. Groetjes uit Nederland ik ga in de zon zitten ja ja wij hebben nog steeds mooi weer. Gelukkig dat de storm mee viel. Doeg

  • 24 September 2005 - 10:32

    Joyce:

    hey...

    Gaat nu alles weer goed met lisette dan?
    Ik hoop het voor d'r.
    Maar goed dat storm mee viel, stel je voor dat we jullie zaggen voorbij vliegen (HAHA onzin natuurlijk)
    Maar goed verder gebeurd er hier niet zoveel, alleen dat eef en ik erg blond zijn hahaha we hebben al 2 keer wat met de bus gehad.
    eerste keer wreed ie ons voorbij moesten we lopen naar mariencamp.
    en de tweede keer zaten we in de verkeerde bus en duurde het zolang voordat we weer in Rolde waren dat we ons allebei maar hebben ziek gemeld haha...

    Maar goed verder hebben we een leuke klas dus dat valt mee.

    We missen je nog steeds vooral op school!!!

    En wat een gave foto's allemaal....echt heel leuk.

    Veel plezier daar nog.

    Dikke kus Joyce

  • 24 September 2005 - 14:57

    Marijke:

    echt leuk dat jullie stage lopen in st. maarten. wou ik ook wel :-P nou veel suc6 en veel plezier daaro. liefs Marijke

  • 24 September 2005 - 15:24

    Carmen:

    Heeey :D
    alles goed in st. maarten? hier in Veendam wel hoor ;)het is hier best wel mooi weer nog.
    Mooie foto's hebben jullie gemaakt :) leuk dat wij hier in veendam een beetje kunnen zien hoe jullie daar nu voor een half jaar leven ;) ahahaha leuk :D !!
    Nog heel veel plezier daar en lisette je krijgt de groetjes van de Fam. Beusekom :P bYe bYe -Kusje- Carmen

  • 24 September 2005 - 17:31

    Karin:

    hey!
    nou gelukkig viel de storm een beetje mee. gaat alweer goed met lisette hoorde ik :)
    heel fijn weekend en spreek je snel weer (lianne) xxx
    leuke foto's btw!!!

  • 24 September 2005 - 18:44

    Jolanda:

    hey meisies!! egt leuk dat jullie et zo naar je zin hebt! en tja et is daar wel erg mooi..li ik spreek je snel weer!!
    en liset beterschap!
    kuss jolanda

  • 24 September 2005 - 18:47

    Charissa:

    jOeeehOeee dames !
    mamaaaa ! ik mis jou !
    heeeel erg !
    En dan lees ik ook nog dat je in het ziekenhuis lag !
    neeeee kan niet he!
    gelukkig gaat het nu beter met je !
    maak me nou niet ongerust !
    ik wens jullie 2 nog een fijne stage Uhh + vakantie !

    hihihi...


    I LOVEEE YOUU !
    BOX AUWE !

    -xxx-

  • 24 September 2005 - 19:19

    Hasan:

    haaaj lisetjeee!!
    alles goed met jou?
    zeer chill daar of niet
    kuszj hassan

  • 24 September 2005 - 19:20

    Joost:

    jeses dames... ik wist niet dat een stage zo super relaxt kon zijn, dat maak ik tenminste op uit de foto's. Als ik dan ook nog te horen krijg dat jullie kamer schoon gemaakt wordt, moet het toch niet gekker worde. Ik wens jullie nog een super tijd daaro... en kom maar weer heel terug zonder dat we jullie op het nieuws voorbij zien vliegen.

    ciaooo kusj

  • 24 September 2005 - 19:29

    Jitte:

    eej leuwke foto's alles goew? met ons wel. hopelijk hebben jullie nog leuwke weken daar zow. maar dat zal wel lukkuh. op msn heb ik juh gesproken en toen ging alles goew dus houden zow doei doei kus jitte

  • 24 September 2005 - 20:19

    Evelien:

    zo dat was even schrikken zeg! en dat ook nog allemaal midden in de nacht... jullie vervelen jullie dus geen minuut :P

    nou k ga zo eerst maar eens even de nieuwe foto's kijken!! ben zeer benieuwd :D

    En Lily ik vond het super leuk dat je me mailtje had gestuurd :D
    thanX doet me toch even weer goed :D

    nou tot snel maar weer ;)

    dikke kus voor jullie...

    liset beterschap heA?!

  • 25 September 2005 - 11:49

    Ada:

    Hoi Liesje
    Hoe kan dat nou, heb je zo maar iets gegeten wat niet goed gewassen was of zo, of ben je zo aan het feestvieren en aan de drank geweest dat je maag zegt, stop afgelopen.
    Maar goed dat je zo'n goede vriendin bij je hebt. Hopelijk is alles weer goed met je.

    Leuk trouwens je gisteravond even op msn gesproken te hebben.

    Trouwens als jullie geen vervoer hadden, hoe gaan jullie dan naar je stage, domme vraag misschien, maar ik ben wel even nieusgierig.
    Hebben jullie eigenlijk vakantie of is het ook de bedoeling dat jullie werken, aan de fot's te zien is het een super relaxte, goedkope vakantie
    nou groetjes en veel plezier verder.

  • 25 September 2005 - 18:22

    Helena:

    heey alloha

    aan de foto´s en de verhalen te zien hebben jullie het erg naar jullie zien op de buikkramp na dan. gelukkig zijn jullie ook niet weg gewaait hihih
    nou ik spreek je snel weer op msn he lianne
    veel plezier nog
    liefs helena

  • 25 September 2005 - 19:51

    Liesbeth:

    Haaj Lily!

    Leuk dat ik je ff sprak net op msn! Blij dat je het zo leuk hebt daar!! En super dat nielsie zo snel al komt!! heel veel suc6 en plezier nog meis!!

    Liefs Liesbeth

  • 26 September 2005 - 15:50

    Mo:

    Joehoe dames!! leuke foto's hoor haha...mijn kaartje stond er ook op hi hi...ik ga weer verder met school..moet ook gebeuren he? hahaha....have fun spreek je!! dikke kus je zus

  • 26 September 2005 - 19:11

    Lisette:):

    haajj lily gelukkig viel de storm mee.. leuke foto's hurr.. gelukkig hebben jullie het na je zin.. Lisette beterschap... kuss Lisette

  • 27 September 2005 - 21:11

    Michael:

    Heej meisjes...
    Alles goed met jullie? Hele leuke foto's hoor.. Kzie dat jullie het goed naar je zin hebben!En liset niet weer ziek worden hé maja er zat wel een voordeel aan :P Verder wens ik jullie daar nog een leuke tijd toe en voorzichtig doen daarzoow!!!

    Kmis je jullie wel heurs!

    Kusssie Mike

  • 28 September 2005 - 16:39

    :):

    ik ben me schoolmaatje kwijt... :(

    kan iemand me helpen ?? ;)

    haha nee geintjuhhh
    maar k mis je wel hoor Lianne!! :P

    dikke kus MIJ

  • 28 September 2005 - 16:40

    Evelien:

    me naam vergeten bij te zetten...

    hahaha :p

    kus EVELIEN

  • 29 September 2005 - 12:30

    Aaltsje:

    Heej buren!

    Wouw wat veel foto s en leuke berichtjes zeg, ik blijf me erover verbazen :)

    De tijd gaat echt snel om hier, straks zitten we gewoon al een maand hier.

    En dan straks met alle familie en vrienden bezoekjes zal de tijd nog wel sneller gaan!

    Zullen we vanmiddag trouwens weer even naar het strand?!

    Groetjes en tot dan!
    Aaltsje

  • 29 September 2005 - 12:52

    Angel-a!:

    Hey meide!!!

    kzie dat jullie het leuk hebben!!!

    kwas laats nie op msn, ma stond wel online. ff de uitleg aan lian.

    heb eigenlijk nie veel t lull'n. hopelijk spreek k je snel..!!! mis je wel een btje (boel!!!) ;)

    veel fun (zou zker wel lukken!!)
    kussie...

  • 30 September 2005 - 21:16

    Ad Duinkerken:

    Nou meiden, een slechte start gelijk het ziekenhuis bezoeken, er zijn vast wel leukere plaatsen om naar toe te gaan! Gelukkig is het goed afgelopen Liset! Hou je goed en geniet ervan!!!

  • 30 September 2005 - 21:49

    Abdi:

    ej dames jullie weten dat ik jullie mis. Your booth The kind of Girls that makes Everbody feel That your Just so damn Good
    veel plezier daar and take care (k)(k)

  • 01 Oktober 2005 - 18:04

    Marianne:

    He setje,
    alles goed daar? je bent natuurlijk al poepiebruin geworden van al dat bakken op het strand. Maarre hoe bevalt jullie stage eigenlijk?? mag je veel doen? werken ze daar heel anders als in Nederland? vertel d'r eens wat over want ik denk dat iedereen daar ook heel erg benieuwd naar is. Wel erg leuke foto's moet ik zeggen. Wordt al een beetje jaloers. een klein beetje maar hoor. Hee meiden geniet er nog lekker van we zien jullie wel weer met een serie nieuwe foto's en tekst verschijnen.
    veel werk, strand, zon, en stap plezier.

    liefs Majanneke

  • 02 Oktober 2005 - 17:46

    G0SSe LeO:

    HAi Lieve Zepp0!
    leuke site en leuke fotoz. zo te zien heb je t daar wel naar je zin of nie? Have fun en jij ook lianne! liefs en dikke kus Gosse leo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 62837

Voorgaande reizen:

03 September 2005 - 03 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: