Alweer een Maand.. gaat snel! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu Alweer een Maand.. gaat snel! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

Alweer een Maand.. gaat snel!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

hall0w lieve mensjeS...

Lis en lian zitten hier alweer een maand op het mooie eiland St.Maarten... en we hebben het n0g steeds na 0ns zin...
De tijd vliegt 0m, en dat is een g0ed teken t0gh?

0ja! wij horen van iedereen dat wij f0tos van onze stage er0p m0eten zetten maar dat maG niet..vanwege privacy... wel jammer

EigenlYk hebben we niet veel telulln.. als we iets hebben te vertellen, dan zetten het er0p!

dikke kuSs lianne

  • 02 Oktober 2005 - 17:50

    Evelien:

    maaaij ;)

    ben blij dat het bij jullie allemaal zo0 mooi en leuk is, en dat de tijd om vliegt :D

    veeel liefs Evelien

  • 02 Oktober 2005 - 17:51

    Evelien:

    maaaij ;)

    ben blij dat het bij jullie allemaal zo0 mooi en leuk is, en dat de tijd om vliegt :D

    veeel liefs Evelien

  • 02 Oktober 2005 - 18:16

    Trijnie:

    ff een groet uit het toch natter wordend kikkerlandje.alles goed hier en ik ben blij dat het ook zo goed gaat met jullie daar.groetjes

  • 03 Oktober 2005 - 09:40

    Marianne:

    helaas dat jullie geen foto's mogen plaatsen van de stage. Maar vertel eens leuke verhalen die jullie hebben meegemaakt. Liset, ik bedoel zulke verhalen als "heeft u vandaag al gepoept mevrouw?" uit Belgie. of maak je zulke grappige versprekingen nu niet meer?
    je groetjes en genieten he

    liefs uit de regen

  • 03 Oktober 2005 - 10:40

    Jolanda!:

    haai!!
    weetje ben nu wel jaloers hoor..ik zit op sgool.. en jullie lekker in de zon..:( ma goed ben blij dat jullie et nog zo leuk hebben! en lian..niels komt cker al bijna! egt leuk!
    nou meis ik spreek je snel weer!! kuSs jolanda

  • 03 Oktober 2005 - 16:04

    Elly:

    Ik ben blj dat het zo goed gaat met jullie, hier is ook niet veel te beleven ja het wordt kouder, veel plezier en de groetjes.
    Elly

  • 03 Oktober 2005 - 19:05

    Trijnie B:

    Ik probeer jullie verhaal te volgen.Vervelen doen jullie je absoluut niet. Het ziet er allemaal wel spectaculair uit.Mooi weer en een hoop gezelligheid.Nou doeiiiiiiiiiiiiii

  • 03 Oktober 2005 - 21:11

    Menthe:

    Heey Lianne... lijkt me erg chill daar, hoop dat je het nog naar je zin gaat hebben! Ik doe morgen iedereen op de Bourgondiërs de groeten (vooral Lien) ik spreek je nog!!! Groetjes

  • 04 Oktober 2005 - 17:05

    Marga Kruize:

    Hallo meiden, gisteren was ik bij Karin op haar verjaardag en kreeg het adres van jullie site en ben dus maar even gaan kijken. Wat een leuke site en prachtige foto's, volgens mij hebben jullie het daar wel naar de zin. Veel plezier nog en geniet ervan!!! Ik meld me nog wel een keer weer. Lieve groetjes Marga.

  • 04 Oktober 2005 - 17:32

    Moeders:

    hoi meiden
    ja..alweer een maand. gaat TOCH nog snel. had ik niet verwacht.
    ik verheug me op 1 december dan kom ik samen met moniek gezellig op visite.
    leuke verhalen over jullie stage vind ik ook wel leuk om van jullie te horen.
    gr en dikke.....

    karin

  • 04 Oktober 2005 - 19:24

    Joyce:

    hey

    inderdaad de tijd gaat snel voorbij nu al weer een maand.
    hartstikke mooi dat jullie het leuk vinden als dat niet het geval was geweest zou dat jammer zijn geweest.

    En voor dta je het weet is het alweer tijd om naar huis te gaan

    veel liefs joyce

  • 05 Oktober 2005 - 19:49

    Leonie:

    Hé lieve Liset!

    Wat leuk dat je een site bijhoudt, ik zal 'm vaak bekijken. Echte mooie foto's en verhalen.

    Heel veel plezier daar en tot horens...

    Dikke kus, Leonie.

  • 05 Oktober 2005 - 20:14

    Inge:

    Hey Laive Liset!! Ik kijk hier regelmatig op hoor..leuk zo'n site. Ben idd ook wel benieuwd naar jullie avonturen op stage...neem aan dat jij (liset)wel weer allemaal gekke dingen beleefd hebt.. Mis je wel hoor! Zit soms vakantie foto's weer door te kijken hoe gezellig het was! Ik hoop voor jullie dat het slechte weer straks weer een beetje over is...in Nederland is het al weer koud! Hou van je! Dikke kus Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 62835

Voorgaande reizen:

03 September 2005 - 03 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: