N0odweer *hihi* - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu N0odweer *hihi* - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

N0odweer *hihi*

Door: Webmaster

05 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Heejj allemaaal

Hoe is het in Nederland al lekker koud ;) haha
Maaj dese week hebben wij ook geen mooi weer hier, Zondagnacht dikke onweer zulke harde knallen heb je nog nooit gehoord,.. sow was egt hard. Maandagmiddag kreeg lisette al op stage te horen dat er noodweer aan kwam, het begon tegen 5 uur. Het bleef ma onweren, en bleef maaj door regenen, alle straten stonden blank, ze hebben hier geen putjes!! Ook hadden we lekkage dus overal handdoeken op de grond, ook ons balkon kwam blank te staan..Toen hebben we de radio erbij aangedaan, stond sint peters blank, daar is onze stage plek. En werd er gezegd op de radio ga niet naar buiten als dat niet nodig is, als je geen sterk huis hebt ga na vrienden familie of buren…en morgen zijn alle scholen dicht!!
Nou dan zit je hier in ons appartement, met nix.. hahha maaj het viel gelukkig heel erg mee, maar we hadden er wel een voordeel aan, we waren de volgende dag wel lekker vrij van stage.. ;-)
Het is nu gelukkig wel weer over maar we moeten wel nog steeds oplettend zijn ofsow, als de wind gaat draaien dan kan het nog onze kant opgaan ofsow iets.
Maaj het was wel ff spannend. Dus hier kan het ook regenen en hard ook!!

We missen jullie wel heel erg mensen!!!

Dikke kuss van ons Lianne en Lisette…

• 06 Oktober 2005 - 11:37

Marianne:

He meiden,
    jullie hebben dus duidelijk een mooi weer appartement. want als het plenst, plenst het binnen net zo hard mee. da's behoorlijk balen zeg. Maar wel maf dat jullie de volgende dag vrij waren van je stage. Moesten jullie niet juist werken om mee te helpen met dweilen?????
    nou we lezen de volgende berichtjes wel weer

groetjes
    en tot op msn
    Majanneke

• 06 Oktober 2005 - 15:58

Elly:

nou dan hebben wij het in Nederland beter. Hier is het overdag 21 graden. Lekker pu

• 06 Oktober 2005 - 16:26

thanXs voor je mailtje Lian!!! :D

balen ja! van dat weer!
    het is hier wel mooi weer, s'ochtends wel erg fris, maar smiddags is het echt lekker weer, veel zon :D:D

tot de volgende berichtjes maar weer ;)

dikke kusZ en veel liefs MIJ ;)

• 06 Oktober 2005 - 16:42

Jolanda:

hoi hoii..:)
    ben blij je weer gesproken te hebben lian :D

ma goed..lekker dat noodweer..:P hier valt et egt mee..best wel lekker weer..:)

ma goed spreek je snel weer!!

kuSs jolanda

• 06 Oktober 2005 - 18:32

Joyce:

hey

Zo dat is inderdaad wel spannend naja het gaat vast wel allemaal goed
    Tjah het is niet echt vresselijk koud maar goed je kent het weer rond deze tijd

Heb verder niet veel te zeggen en te vertellen

Alleen dit nog
    We missen je!!!!

lief joyce

• 06 Oktober 2005 - 19:57

Charlot:

he lieve lian,

het is goed om te weten dat je het er nog erg naar je zin hebt samen met liset.... De foto´s zien er trouwens ook erg gaaf uit!!
    hier thuis in groningen zoals het was, wel is iedereen zich er wel goed van bewust dat dit ons laatste jaar zou moeten zijn. Druk met stageverslagen en met school. En aangezien we allemaal een doelgroep hebben gekozen waar we nog niet eerder mee hebben gewerkt valt het ons zwaar. We vinden het leuk maar erg zwaar...
    ik stuur je snel een mail met wat intiemere info met van alles! groetjes aan liset!

dikke kus Charlot

• 06 Oktober 2005 - 20:24

Charissa:

Heeeey !!
    Fakaaa met je bil dan !
    whaaaa !!
    HOOO storm gehad?
    jeetje ik zag die foto !
    eng man !
    brrrrrrr !
    krijg rilling van !
    ik was toch op vakantie geweest in BALI !
    nou 8 week later dus NU ! komt er op nieuws dat er bommen zijn ontploft in bali !
    en waar ?
    precies op de plekken waar wij ook zatten !
    jeetjeee echt eng he !
    maaree mis je lisettee
    vet erg !
    ga je snel komeee?

eeeel plezier nog verder daaar
    jullie 2 !

lovee jullieeee

• 07 Oktober 2005 - 13:40

Pauline:

Heey meiden,
    Nou ja noodweer kennen we hier toch ook wel een beetje. Alleen een iets minder harde knallen van onweer misschien. hihihi Maar als ik jullie berichtjes lees hebben jullie wel vaak vrij van jullie stage dan een storm dan noodweer. (wil ik nog wel komen???) dikke kus

• 08 Oktober 2005 - 14:57

Anita:

Hoooj,, Lis en Lian
    Pff.. Wat een slecht weer dan jah.. Ook niet leuk klinkt wel eng namelijk.. Maarja dat is vast snel weer over,, Leuk om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben ,, ! Haha.. Ik spreek jullie wel weer.. Dikke kUSs Anita !!

• 09 Oktober 2005 - 19:35

Lisette..:):

haajj hier is het ook niet echt heel mooi weer... ik heb me winterjas al aan:p.. hahah... hopelijk is de storm al weer over bij jullie...
    veel plezier nogh..
    Kuss lisette miss je lian..

• 10 Oktober 2005 - 16:19

Lucy:

Dag sgatjes!!!!
    Alles goed daar. Liset is nu aant prate met mij dat er noodweer komt vanaaf. Dus ff een tip;) Als er noodweer is moet je binnen kaartspelletjes doen of yathzee deed ik vroeger op vakantie ook altijd;P
    haha neej hoor...Rustig aan dames en heel veel plezier nog
    Kuss Lucy

• 16 Oktober 2005 - 08:20

Marga:

Hoi meiden,
    Dat was wel even een hachelijk avontuur, maar nou weet je dus ook weer wat dat is, en dat het daar dus ook goed tekeer kan gaan. Ben blij dat verder alles heel goed gaat met jullie. Maak er wat van! heel veel groetjes en ik meld me vanzelf een keer weer,
    Groetjes Marga.

• 16 Oktober 2005 - 18:45

(L) u Lianne ;)

• 16 Oktober 2005 - 18:46

(L) u Lianne ;)

• 18 Oktober 2005 - 10:49

Moniek:

Heeey Li! Gelukkig is t allemaal beetje goed gekomen met de storm...gister met Niels bij mama wezen kijken met volleybal..weer verloren jammer genoeg! haha...maar..nielsje is nu op weg na jou toe haha! Spannend!! heel veel plezier en wij komen ook snel jou kant op! Zin in!! doeggh dikke kus Mo

• 18 Oktober 2005 - 17:47

Evelien ;):

HeeY lieve Lianne!!

ik wens je heeeel veeel plezier met Niels, geniet er lekker van!!! :D

hele dikke z0en Eef ;)

• 19 Oktober 2005 - 18:06

Lisette..:):

IK MIS JOU!!!(L) (K)

• 20 Oktober 2005 - 13:04

Liesbeth:

Lieve Lianne,

Heel erg veel plezier deze dagen met Niels!! Ik vind het super leuk voor je! Geniet er van!!

Liefs Liesbeth

• 20 Oktober 2005 - 15:11

Jolanda:

hoooii!!
    super dat niels dr is!! geniet er van :)
    miss jou!! en spreek je snel weeR!
    kuSs

• 20 Oktober 2005 - 16:31

Inge:

Hey lieve liset!

Bevalt stage een beetje goed...hoop niet dat je het al te druk hebt zodat je daar veel leuke dingen kunt doen!! Naja..tis in ieder geval beter dan op sgool zitten :P Mis joe wel een beetje hoor! stuur je snel foto's van spanje. Als ik het geld er voor had was ik ook een weekje naar je toe gevlogen maar helaas zit dat er niet in!

Dikke kus en spreek je snel liefs Inge

• 20 Oktober 2005 - 17:00

Joyce:

heey

Veel plezier met Niels de komende 2 week en ik mis je

kuss joyce

• 20 Oktober 2005 - 20:32

Trijnie B:

Hey lisette leuk om je even gesproken te hebben.De tijd gaat best wel heel snel en toch missen we je binnenkort even een kaart of brief doei