hey hall0.. Even weer een Berichtje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu hey hall0.. Even weer een Berichtje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

hey hall0.. Even weer een Berichtje!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

21 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

heey mensen!!!

Z0als jullie weten is mijn vriendje er :-D ben er heel erg blij om! ik ben nu ook lekker een weekje vrij.. dus kunnen we samen even bijkleuren haha...
ja want niels is zowat al bruiner als mij whaha...
en dat kan natuurlijk niet ;-)
Voor de rest zetten we er snel weer wat fotos op...want nu heb ik wat meer vrije tijd om er wat op te zetten!
oja we hebben nu ook even voor 2 weken een auto! en dat is echt handig...dus we gaan nu even het hele eiland eens goed verkennen...iniedergeval de plekken die we nog niet hebben gezien...
Het is een automaat.. das echt makkelijk haha..
Ik vind het heel leuk dat we zoveel berichtjes op onze site krijgen.... en we zullen er even wat meer op gaan zetten de komende tijd..
Vanaf nu stroomt het boezoek wel binnen.. Niels is er nu.. en in nov. komt een nicht van lisette bij ons op bezoek.. dan is het al weer gauw dec.. en dan komt mama en moniek!! zin in! want ik mis jullie heel erg hoor... en dan gaan we samen sinterklaas vieren..
Ik moet wel zeggen dat ik Ned. nu een beetje meer begin te missen.. vooral als je een brief of een pakketje krijgt van thuis of van je oma...
oja ik vind het ook super dat ik van veel mensen cadeautjes heb gekregen... die niels heeft meegenomen.... leuk!
We gaan in deze 2 weken ook nog met dolfijnen zwemmen.. lijkt mij heel erg mooi.. dus daar komen sowieso fotos van op de site natuurlijk..
Nou ik stop even weer... jullie horen snel weer wat van mij..

Dikke kus lianne... en niels hihi

  • 21 Oktober 2005 - 08:56

    Evelien:

    HeeY...
    Niels bruiner?
    haha, dat kan natuurlijk niet heA!?!

    Geniet er lekker van meiS..!!
    het weer is nu hier in Nederland niet mooi..helaas!:(
    maar wij hebben ook wel beetje geluk gehad met het mooie weer dat we hier nog hadden, en dat voor Oktober:D

    majaaa..het zal nooit zo0 mooi weer zijn als daar natuurlijk :( ;)

    nou veel plezier!
    en tot snel weer op de site (of mail)

    doeeghieSz (K) :D

  • 21 Oktober 2005 - 15:13

    Jolanda:

    hoooiii:)

    super ja..k wil ook met dolfijnen zwemmen haha..mijn kaartje is onderweg! duss je zal em wel over 2 weekjes krijgen ofso..:)

    en ben jaloers op et mooie weer haha..et is hier nu egt herst!

    spreek je snel!

    kuSs jolanda

  • 21 Oktober 2005 - 15:49

    Elly:

    HOI IK BEN BLIJ DAT HET NOG STEEDS LEUK IS DAAR.

  • 21 Oktober 2005 - 16:42

    Karin:

    hey lianne,
    hele fijne dagen met niels!! zwemmen met dolfijnen :O ben jaloers. ;) veel plezier en spreek je snel weer
    xxx karin

  • 22 Oktober 2005 - 16:43

    Mams:

    he meiden en ..niels
    toch leuk als er weer een nieuw verhaaltje staat.mag van mij wel al 1 dec zijn.
    heb er echt zin in!
    wel genieten nu deze week en niels.........niet te bruin worden he!:-)

    gr mams

  • 23 Oktober 2005 - 10:12

    Joyce:

    heey...


    Dus wel cool zeg met dolfijnen zwemmen lijkt mij ook leuk om eens te doen!!

    Nou snel bijkleuren jah....want niels kan natuurlijk niet bruiner zijn dan jou!!!hahaha
    jah ik kan me voorstellen dat je ons allemaal hier een beetje mist...maar om het weer wees blij dat je daar zit...we hebben hier echt vies weer nu!!

    Ik ben benieuwd naar de nieuwe foto's

    Liefs Joyce

  • 23 Oktober 2005 - 10:13

    Joyce:

    hahaha ik spring een beetje van de hak op de tak....maar goed heb ook zoveel te vertellen

    haha dikke kus en knuffel van mij

  • 24 Oktober 2005 - 18:44

    Trijnie:

    hallo daar... en .... hoe smaakten de chippies met het dippie? leuk he .groetjes uit het regen achtige veendam. ( het mooie weer is nu wel op hier)

  • 25 Oktober 2005 - 16:35

    Lisette..:):

    haajj meiSs..
    Met dolfijnen zwemmen.. shitt wil ikook..;)
    Dat is egt een droom van mij omdat nog een x te doen...:)
    Veel plezier.. en groetjes aan niels...
    Kuss lisette HouFanJOuw..!!

  • 25 Oktober 2005 - 17:01

    Ina:

    hallo meisjes en niels
    hoe was het zwemmen met de dolfijnen wij wachten hier op de foto's die jullie daarvan hebben gemaakt zal wel iets heel speciaals geweest zijn om met die dieren te zwemmen, groetjes en lisette, kus van mams en paps en wij kijken uit naar eind november

  • 26 Oktober 2005 - 14:17

    Moniek:

    Haay Zussie...niels bruiner?? hoe kan dat? haha ik vind jou namelijk ook al aardig bruin op de foto's..maar goed jullie hebben t dus wel leuk!! en met dolfijnen zwemmen..gaaf man!! durf ik niet...haha ik ben vanaf maandag een beetje ziek..blaasontsteking!! :( heb ik weer..maja t gaat nu alweer wat beter gelukkig!! voor de rest niet veel gedaan dus...morgen begin ik ff met de laatste wand van mn kamer! spannend! bijna af! ik verheug me ook heel erg op 1 dec. echt zin in!! mis jou ook hoor! haha...tot snel en nog veel plezier groetjes aan niels..dikke kus Mo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 62799

Voorgaande reizen:

03 September 2005 - 03 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: