Pech! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu Pech! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

Pech!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

30 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Pech!!!

Zaterdag 29 ging Niels weg…. Helaas ik (lianne) mis hem alweer heel erg..
Het afscheid was erg moeilijk, nu weet ik dat ik hem 3 maanden niet ga zien.. naja waarschijnlijk nog langer omdat hij op oefening is als wij terug komen 8 febr. Erg klote voor lianne… ze moet nog 2 weken langer wachten voordat ze hem weer ziet…

Toen we Niels hadden weg gebracht gingen wij weer bij Sunset beach bar zitten omdat we hem wouden op zien 0pstijgen…
Het duurde erg lang want hij had inmiddels al meer dan een anderhalf uur vertraging…
Liset en ik zijn t0en een stukje over het strand gaan l0pen, uit verveling omdat we aan het wachten waren.
0p het m0ment dat wij aan het l0pen waren 0p het strand… ging er net een vliegtuig 0pstijgen…. Us Airlines… Dat is een gr0ot vliegtuig.
Ze waarschuwen al dat je niet op het strand moet l0pen als er een vliegtuig de lucht in gaat omdat je dan weg geblazen kan worden. Maja dat wisten wij ja niet 0p dat moment en er liepen n0g meerderen 0p het strand dus .. tja??

N0u op dat moment ging hij de lucht in …. We sch0kken ons d0od…
0peens werden we de zee in geblazen… echt best eng… het deed erg zeer omdat het zand op je lichaam snijdt, het voelde net 0f je allemaal messen in je lichaam kreeg….
Het is verder allemaal goed afgelopen gelukkig..wel paar rode plekken.. maah goed verder niks ergs..
Behalve dat Lianne haar telefoon is kwijt geraakt in de zee… want ze had haar tasje nog 0m…
Het was echt een rot dag.. eerst Niels weg en toen dat ook nog eens….

Maar dit geloven jullie nooit… Niels is zijn tel hier ook kwijt geraakt :-O
Is gestolen uit de auto… :-S
Dus nu hebben we alletwee geen telef0on… nou is dat toeval ofniet?

Maar goed we kunnen er gelukkig wel weer een beetje om lachen want dit is echt weer z0´n actie voor liset en lian.. dat we worden weg geblazen de zee in haha….. tis gew0on r0t dat ik lian haar telefoon kwijt iSs…

Dus mensen.. jullie kunnen lianne niet meer bereiken op haar nummer voor de duidelijkheid… ja of jullie moeten willen bellen met visjes hihi
Je kan lianne nu bereiken 0p het nummer van liset van hier: 0645584791

Verder hopen we dat er niet meer pech op ons pad komt!

Dit is nu wel wat we wouden vertellen… We hebben geen fotos gemaakt dat we de zee in werden geblazen.. dus geen foto´s bij dit verhaaltje haha :-P

Tot snel…

MiSs Y0u!
Bye Bye… liSet en Lian….

  • 31 Oktober 2005 - 10:17

    Jolanda:

    heej meiss..
    oo jeetje egt nie leuk dat je em so lang niet kunt zien..:( nou maar hopen dat de tijd een beetje snel gaat..
    ma je mams en moniek komen nog!!

    nja dan zal k je ma nie meer smsen..heeft nie soveel nut dan he haha..

    nou spreek je snel weer!!

    kusS jolanda

  • 01 November 2005 - 17:25

    Evelien:

    hell0..

    wat een grapjassen zijn jullie ja weer!! :p
    hahaha allebei de telefoon kwijt, ik zie het helemaal voor me dat Lianne de zee in waait..hahaha :d

    sorry. ik kan er niets aan doen! najaaah ik hoop dat jullie geen pijn meer hebben aan de rode plekken, want dat is niet lollig natuurlijk!

    De tijd gaat gelukkig heel snel, voor jullie het weten zijn jullie alweer thuis in Veendam! (waar het nu nog steeds lekker weer is :d)

    veel liefs
    en een dikke zoen
    Evelien ;)

  • 01 November 2005 - 19:58

    Joyce:

    jeetje wta ene pech heb je net op msn (lian) zo das balen maar goed dat de nicht van lisette voor je een telefoon meeneemt het nummer moet je maar ff door geven.

    En het is ook niet echt leuk dat je niels nu een hele poos niet meer ziet echt niet leuk...maar goed het is wel weer leuk dat je het zo druk krijgt en dat je mams en je zus nog komen dus dat ik zeker iets om naar uit te kijken!!!!



    Dikke kus Joyce

  • 02 November 2005 - 16:36

    Jitte:

    eej alles goed?? met mij wel, jullie hebben zeker pech jamaar ja dat gebeurt nou eenmaal wel eens he! gelukkig kom pauline snel. word vast gezelliej


    xxx jitte

  • 04 November 2005 - 00:00

    Niels:

    hey lief mis je enorm was echt top met jou op st maarten hou van je schat voor altijd !!!!

    dikke kus my !!
    mis je :( !!! xxxxxxxx

  • 04 November 2005 - 20:24

    Lisette..:):

    haaaj... haha ik ga wel ff met de visjes bellen:p...
    Egt klote voor je lian... zootje ok al.. Maja gelukkig komen moniek en je mams al bijns...:D ThnkSs voor je kaartje...
    Ik mis jou ook heel erg..!!! Kuss Lisette

  • 04 November 2005 - 22:37

    Ben Van N:

    leuk om via deze site en mesn btje op de hoogte te blijven, gelukkig is het weer hier nog niet zo slecht anders ging k meteen naar sint maarten toe :P

  • 07 November 2005 - 07:25

    Danielle:

    Eindelijk een keertje een berichtje van mij vergat het elke keer als ik hier was.!
    heb alle fotos eens bekeken en echt wel mooi!
    Lisette ik mis je super erg en moet je nog zooo veel vertellen!..
    wel klote zeg met die telefoons enzo!. lieefs danielle

  • 08 November 2005 - 17:24

    Anke:

    Eej Lisette!
    Hoe issie daar? Leuk dak laatst un mailtje van je gekregen had. Weet nie of je mijn mail ook gekregen hebt..? Kben egt vet jaloers dat jullie daar zitten! Ben net zelf truk van een weekje Gran Canaria, maar t strand ziet er bij jullie mooier en witter uit!
    Ook al lkkr bruin? Vast wel. Nou, geniet ervan. Bij vd Valk kunnen we nog wel un tijdje zonder je. Wel balen dat je er met de kerst er nie bent. Zal aan je denken als we 2 drukke en lange dagen hebben.. Als je ook maar aan mij denkt als jij dan gewoon lkkr op t strand ligt!
    Veel plezier verder en ik kom gauw nog un x kijken op jullie site!
    Liefs, Anke

  • 08 November 2005 - 17:28

    Anke:

    Eej Lisette!
    Hoe issie daar? Leuk dak laatst un mailtje van je gekregen had. Weet nie of je mijn mail ook gekregen hebt..? Kben egt vet jaloers dat jullie daar zitten! Ben net zelf truk van een weekje Gran Canaria, maar t strand ziet er bij jullie mooier en witter uit!
    Ook al lkkr bruin? Vast wel. Nou, geniet ervan. Bij vd Valk kunnen we nog wel un tijdje zonder je. Wel balen dat je er met de kerst er nie bent. Zal aan je denken als we 2 drukke en lange dagen hebben.. Als je ook maar aan mij denkt als jij dan gewoon lkkr op t strand ligt!
    Veel plezier verder en ik kom gauw nog un x kijken op jullie site!
    Liefs, Anke

  • 09 November 2005 - 19:27

    Rikkoz:

    eej vakantie gangers;) hoe bevalt et daaro? dik in order? veel plezier nog en doe rustig aan!
    kus

    Rikkoz

  • 09 November 2005 - 19:29

    Niels:

    hey lian
    alles is nu achter de rug
    gelukkig dus maak er nog een leuke tijd van met liset. doe iedereen de groetjes bij je in huis en ik zie je snel schat dan zijn we voor altijd samen vol houden moeten we
    een hele dikke kus van my

    hou van je lief !!!
    mis je!!! XXXXXXXXX

  • 09 November 2005 - 20:00

    Dennis:

    Heey meiden,
    Hoe bevalt het daar.
    Vast wel goed(zo te zien aan de foto's)
    Ik hoop dat jullie nog een leuke tijd hebben daar.
    Ik zie of spreek jullie wel weer
    Groeten en Kusjes

  • 11 November 2005 - 18:13

    Marianne:

    he meiden komt er weer een nieuw berichtje op jullie site

  • 12 November 2005 - 12:15

    Evelien:

    haaY ;)

    bedankt Lianne voor je lieve mail...en je super mooie kaartje! heb het aan iedereen laten zien en lezen...dus bedankt namens ons allemaal:D

    doeegh ~XxXxX~

  • 12 November 2005 - 22:18

    Charlot:

    lieve Lian,
    kom snel terug... we missen je!!
    succes nog de aankomende maanden!!

    dikke zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 62807

Voorgaande reizen:

03 September 2005 - 03 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: