h0i h0i.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu h0i h0i.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

h0i h0i....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

13 November 2005 | Nederland, Amsterdam

hey lievie menSjes..

hier even weer een berichtje van 0ns...
We dachten we zetten er nu maar eens weer een nieuw berichtje 0p.. want anders denkt iedereen dat we nog steeds Pech hebben hihi... dat is namelijk niet zo :-)

Liset en ik missen jullie wel heel erg allemaal...en soms hebben we het daar wel moeilijk mee..
maja we moeten even volhouden..

eigenlijk zijn we de laatste tijd druk bezig geweest met stage en met school.. dus we hebben niet zoveel bijzonders gedaan....
ja de gewone dingentjes natuurlijk wel.. zoals naar het strand :-P...en gezellig dingentjes doen..

Nou over een weekje komt mijn(liset) nicht bij ons! dat word vast heel erg gezellig... en dan komen allerbei ons ouders en zus... al bij ons...
en dan is het alweer bijna kerst haha!
ik hoop dat kerst hier een beetje leuk word.. zodat we thuis dan niet zo missen...

ik wil jullie even bedanken voor de lieve berichtjes.......
heel erg leuk allemaal.... echt!!

N0u wij st0ppen!!
Bye bye... dikke kus van liset en lian

  • 13 November 2005 - 18:55

    Lisette..:):

    Haajj... ik mis jullie ook..
    Hopelijk hebben jullie het een beetjuh leuk als jullie ouders komen en moniek.. En dan duurt het niej zolang meer en dan komen jullie weer naar huis.. Ik mis je lian... als je weer thuis bent kom ik sjo snel mogelijk langs...
    kus kus lisette...

  • 13 November 2005 - 19:56

    Evelien:

    LILY ! ! !

    ik mis jou :(

    XxX

  • 14 November 2005 - 11:23

    Jootje:

    heej meissiee!!
    mis jou ook!! voordat je et weet zijn jullie weer thuiss..:) kuSs jolanda

  • 14 November 2005 - 13:46

    Joyce:

    heey meid

    Ik mis jou ook!!!
    Vooral door het feest van Zaterdag (12-11) en dan missen we je wel Lily

    Maar voor je het weet zijn jullie weer terug!!!

    Dikke kus en knuffel van mij

  • 14 November 2005 - 16:52

    Elly:

    meiden nog maar even en jullie zijn alweer in Nederland. Na een week zeggen jullie dan waren wij maar weer op St Maarten. Het wordt hier nu echt koud hoor. Vanmorgen maar 1 graag en nu is het 6 graden. Dus ik blijf jullie benijden.

    Doe vol houden hoor.

  • 15 November 2005 - 19:02

    Gosse Leo:

    Hey liset,
    Nog even volhouden hoor!Voor je het weet is je stage voorbij en zie ik juh weer :)!!!! Kunnen we weer lekker pistoletje kaas vreten op sgOOl!!! Suc6 nog doei laiverd.
    KuzZz van dien Gosse Leo ;)

  • 18 November 2005 - 22:30

    Charlot:

    Lian, doe wat jou de beste oplossing lijkt...
    het komt wel goed joh!!

    tot snel! Dikke kus Charlot

  • 20 November 2005 - 21:00

    Jessie:

    HeyZzz Meissie!! ALleS GoeD??!! Mis Joe Vet Man!! :-(
    Maar xzie dat jullie het vet naar jullie zin hebben op die pics!Super man!!
    Nog Heel Veel Plezier!!
    Geniet er nog van!!
    Hele Dikke Kus! Jessie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 62843

Voorgaande reizen:

03 September 2005 - 03 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: