hall0... even weer een berichtje.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu hall0... even weer een berichtje.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

hall0... even weer een berichtje..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

23 November 2005 | Nederland, Amsterdam

Haai iedereen...

Wij hebben nieuws liset en ik vertrekken eerder.... en ja.. wel 5 dagen eerder haha
We vertrekken nu 2 febr. en komen 3 febr. aan 0p schiph0l... 0p een vrijdag!

Lisette haar nicht is gister aangek0men... erg gezellig...ze blijft 2 weken bij ons...
Over een weekje k0men liset haar 0uders al weer en mijn m0eder en me zus ook...:-)

N0u wij voelen 0ns allertwee alweer iets beter.. gelukkig maar..
Vandaag hebben we 0p stage alles al versierd... kerstboom enzo staan er al.. echt heel leuk.. maar vooral appart... het is hier gewoon 35 graden (als het niet warmer is) en dan vier je gewoon kerst.. haha echt grappig..

Liset en ik hebben gister ook even wat ondekt... we kunnen gewoon gratis bij een heel mooi h0tel gaan zwemmen.. heel mooi zwembad.. vanavond k0men er wel fotoS van 0p

N0uja dat was het wel weer.. zie jullie!!

Bye Bye.. dikke kus van 0ns!

  • 23 November 2005 - 20:59

    Trijnie B:

    Leuk om even weer wat van jullie te horen.Iedere keer neem ik mij voor om even een reactie te geven maar dan blijft het er weer bij.Bij deze wil ik jullie dan ook even een opstekertje geven.Zeker weten jullie slaan je er door heen. Vergeten doen we jullie zeker niet.Er komen nog verassingen uit de hoge hoed.En dat lekkere weer van jullie missen wij natuurlijk wel.Hier beginnen de griepvirussen op te spelen.Nou dit was het voor nu.Doeiiiiiiiiiiii

  • 24 November 2005 - 12:21

    Karin:

    hé meiden.
    ik hebt er erg veel zin in om naar jullie toe tegaan.
    gelukkig lijkt alles nu weer wat positiever.
    leuke foto's ja. mijn koffer is al bijna gepakt want wat mee gaat draag je hier toch niet. hahaha!
    Trouwens we gaan eerst sinterklaas vieren hoor.
    tot over een week.

    doei doei xxx

  • 24 November 2005 - 16:43

    Joyce:

    heey meid

    leuke foto's mooi zwembad....hahah wij lopen al weer in dikke truien rond en jullie nog in jullie bikini's haha het is oneerlijk

    dusss jullie komen eerder weer wat leuk!!!!
    Kunnen we eerder weer wat leuks gaan doen ;-)

    maar goed ben wel benieuwd hoe kerst daar gevierd word haha weer eens wat anders dan hier in nederland!

    Ik zou zeggen tot de volgende keer!!

    Dikke kus

  • 24 November 2005 - 21:01

    Lisette:):

    haaajj meiSs
    Gelukkig gaat ut wat beter met je:) met mij gaat ut ook wel goed..:)
    Gelukkig heb je het naar je zin..
    Nou we hebben hier eerst nog sinterklaas voordat de kerstboom komt:p
    spreek je snel.. KuSs lisette

  • 24 November 2005 - 21:09

    Ben Van N:

    leuk die fotoos, maar k mis lisette er op;):P

  • 25 November 2005 - 15:20

    Jootje:

    hee meiss..:)

    gelukkig gaat het nu al beter! hier gaat et ook nog steeds goed..alleen veels te koud nu haha
    en jullie zitten nog lekker in die warmte..

    nou ik spreek je snel!!

    kuSs jolanda

  • 29 November 2005 - 21:52

    Trijnie B:

    Zo ik dacht laat ik nog weer eens een berichtje doen.Even kort want het is inmiddels al weer laat.Ik ben benieuwd of Ruud en Ina inmiddels Bij jullie zijn.Nou onze loge jouw broertje en jullie zoon maakt het uitstekend.Nu geen nieuws meer tot gauw.Sleep welllllllllllll.Trijnie B

  • 03 December 2005 - 16:10

    Evelien:

    heeY ;)

    een hele leuke tijd met jullie mams en paps en zus..:D

    EN ben benieuwd wat je van onze kadootjes vond!!

    nouu doeeeghieeSzz (K)(K)(K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 62838

Voorgaande reizen:

03 September 2005 - 03 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: