hoi hoi - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu hoi hoi - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

hoi hoi

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

04 December 2005 | Nederland, Amsterdam

hoi hoi..

even snel snel een berichtje van ons..

We hebben het erg na ons zin hier... lisethaar ouders zijn er .. en mijn mama en me zussie ook... echt leuk!! :-D

paulien is net weg gegaan.. vinden we echt jammer... we gaan je missen pien!!! :-( maar leuke tijd gehad he!

oja! iets heel erg belangrijks!
ik wil iedereen even bedanken voor alle lieve cadeautjes die ze aan me mama en me zus hebben mee gegeven.. echt vind zo lief!!
SUPER!
maar nu ga ik jullie alleen nog ma meer missen...:-P

ik zie jullie snel! nog maar 8 weekjes geloof ik.. als ik het goed heb.. ihih..

spreek jullie snel..

Dikke kus lian en liset!!

  • 05 December 2005 - 09:50

    Corrie:

    Hoi Lianne,
    Leuk om jullie te kunnen volgen op deze site.
    Geniet er maar van dat Karin en Moniek nu bij je zijn.
    Veel plezier!!!!! en de groetjes.

  • 05 December 2005 - 15:14

    Jolanda:

    heej meissie!

    ben blij dat je onse cadootjess.. (liset en van mij ) leuk vind!!! wij gaan jou ook steeds meer missen! nog maar ff en dan ben je weer thuis! geniet nog ff van je mams en zuss:) kuSs jolanda

  • 05 December 2005 - 16:47

    Elly:

    hoi blij dat het allemaal goed gaat daar. Wij hebben een leuke sinterklaar gevierd maar je broer lisset ja ja je moet het daar maar van hebben, hij was vergeten de naam op de cadeaus te zetten echt Stefan of niet. Groetjes daar en tot ziens

  • 05 December 2005 - 17:28

    Lisette..:):

    heey meiSs
    Ik ben blij dat je de cadeautjes van jo en mij leuk vind..
    Ik mis jou ook heel erg...
    ga je ook alleen maar meer missen en nou komt kerst en nieuwjaar ook nog...
    Doe je groetjes maar ff aan je moeder en moniek en heb maar ff veel plezier met ze..
    Ik spreek je snel weer..
    KuSs Lisette...
    HouFanJou togh...

  • 06 December 2005 - 17:06

    Evelien:

    Heeey lieverdSs...:D

    Ben blij dat je (ook) onze kadootjes leuk vond...gheghee dus nog meer kadootjes gekregen...wat een verwennerij
    ( en je bent niet eens jarig ) :p

    Gelukkig dat jullie het naar de zin hebben ;)
    De tijd gaat zo snel, voordat je weet zijn jullie alweer thuis..:D daar kijk ik echt naar uit!!

    Have fun ;)

    Dikke kusz Eefjeee

  • 07 December 2005 - 10:57

    Jozien:

    hey
    idd nog maar 8 week! en dan komen wij jullie huissie inpikken hor:P vanaaf onze informatieavond heb er echt wel zin in! veel plezier met jullie ouders, en tot snel! kus Jozien

  • 08 December 2005 - 18:38

    Joyce:

    heey....

    de cadeautjes vielen in de smaak!!! Mooi zo!!
    Vooral de tas hoorde ik hahahaha

    jah nog maar 8 of 7 weekjes en dan ben je weer in nederland wel ff weer wennen maar super gezellie!!!!!

    Nog een leuke paar weekjes met liset em geniet er nog ff van!!!


    Kus joyce

  • 14 December 2005 - 18:46

    Charlot:

    Kom snel terug!!! mis je...

  • 25 December 2005 - 14:27

    Marlies:

    Hoi Lisette
    Ik wilde je even fijne kerstdagen een een gelukkig nieuwjaar toewensen!!
    Veel plezier nog.
    Groetjes Marlies V

  • 25 December 2005 - 20:21

    Jolanda:

    hoii!!

    wat een super leuk kaartje! haha op et strand met kerstmutsen:P

    hele fijne kerst met zn tweetjes! en lian ik spreek je snel weer!!

    mis jou! :(

    kuSs

  • 26 December 2005 - 14:02

    Niels En Moniek:

    Halloo! Alles goed?? met ons wel..alleen zijn we een beetje brak! zware nacht gehad! we zijn nu jantje smit aan t luisteren! erg leuk! vooral als je brak bent...hahaha....hebben jullie een leuke avond gehad? vast wel!! we horen van jullie!! Doehoeee... kussss

  • 26 December 2005 - 14:08

    Niels En Moniek:

    Oh jaa...we hebben net ook pippi langkous gekeken lianne! Niels was er helemaal stil van..hij vond het zo mooi! haha..net zoals jij vroeger! haha..doehhhh XX

  • 26 December 2005 - 14:09

    Niels En Moniek:

    Oh jaa...we hebben net ook pippi langkous gekeken lianne! Niels was er helemaal stil van..hij vond het zo mooi! haha..net zoals jij vroeger! haha..doehhhh XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 62830

Voorgaande reizen:

03 September 2005 - 03 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: