Merry Christmas and a Happy Newyear! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu Merry Christmas and a Happy Newyear! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

Merry Christmas and a Happy Newyear!

Door: Webmaster

26 December 2005 | Nederland, Amsterdam

hallo!

Ten eerste.. iedereen prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Het is al weer de 2e kerstdag..jaja niet dat we een kerstgevoel hebben... echt raar... tja dat ben je niet gewend, kerst en dan 35 graden.
Gister (1e kerstdag) hebben liset en ik lekker zelf eten gemaakt..(aardappelkroketjes kip en sla haha) en hebben we op het strand gelegen en lekker filmpjes gekeken. savonds op stap geweest!
Vandaag(2e kerstdag) uitgeslapen haha! vanmiddag natuurlijk weer na het strand(verveelt nooit)en vanavond uiteten en na de bios.. en weer op stap...

wr zetten er wel even wat fotos op... niet veel bijzonders
Ook nog even wat fotos van Pinel... dat is een eilandje vlakbij sint maarten. daar zijn we vorig weekend heen geweest.

Wij wensen jullie fijne dagen...
en we missen jullie!!
nog ma 6 kleine weekjes en dan zijn we alweer thuis..gaat snel he?

Dikke kus lian en liset!!

• 26 December 2005 - 18:26

Lisette:):

haajj meiSs..
    Nou hier is het wel koud.. brr..
    Ik ga vanaaf ook weer stappen.. jij ook prettige feestdagen..:)
    KusSs

• 26 December 2005 - 22:21

Joyce:

heeyyy

We missen jullie ook!!!
    Ook fijne feestdagen en tot in het nieuwe jaar!!!!

Dikke kus Joyce

• 27 December 2005 - 20:29

Jolanda:

hee meiss..gister ff naa zenith geweestt..was wel leuk..
    enne et is hier heel erg koud nu en sneeuw! duss eindelijk weer een xtje een witte kerst!

nog ff en dan ben je weer thuiss! :D

mis jou!!

kuSs

• 28 December 2005 - 08:42

Elly:

Lissette en Lianne wij wensen jullie uit en wit Zuidlaren een hele fijne jaarwisseling en een fijn 2006
    Doeg

• 28 December 2005 - 14:02

Jitte:

heej nou dat zal zeker wel heel anders zijn een werme kerst, terwijl het hier met kerst rond de 1 graden was. maar in iedergeval ik wens jullie een goed 2006 en ik zie jullie snel weer

xxx jitte

• 31 December 2005 - 14:14

Ina:

je kunt wel zien dat jullie vakantie hebben, volgens mij zijn julie weer bruiner geworden, meiden ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar en tot 03 februari 2006 veel plezier daar met oud/nieuw

groetjes
    pap, mam en stefan

• 31 December 2005 - 17:26

Karin:

hey,
    alvast een gelukkig nieuwjaar en tot over een paar weekjes :)

xxxx karin