Dagje Anguilla (dolfijnen zwemmen) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu Dagje Anguilla (dolfijnen zwemmen) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lislian - WaarBenJij.nu

Dagje Anguilla (dolfijnen zwemmen)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

28 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallow... allemaal..

*k0mst van niels*

Weer een berichtje van ons...We hebben inmiddels alweer heeel mooi weer, kunnen weer lekker in de zon liggen bruin worden..
Deze week was Niels er, was egt heel gezellie...
Ook heb ik fotos gemaakt dat niels er aan kwam vliegen.. haha..
Ik stond bij Sunset beach bar 0p hem te wachten... Toen hij er aan kwam, vloog hij heel laag over mij heen... dat is heel erg mooi om te zien...
we zetten er wel fotos van 0p.

*Anguilla*

Afgelopen Zondag 23-10-05 zijn we met ze 6en ( Marit, Aaltsje, Arjan, Niels, Lianne en lisette) naar Anguilla gegaan, om daar te gaan zwemmen met dolfijnen...
Naar een leuk ritje op de boot, kwamen we aan op Anguilla, sowww... we zijn eerst naar 1 van de mooiste 10 stranden van heeel de wereld geweest.. dat was egt heeeel mooi...
Daarna zijn we dus gaan zwemmen met de dolfijnen,...dat was egt leuk...die dolfijnen zijn zacht, net rubber...
Het was echt een super ervaring..
We hebben allemaal leuke dingen met ze gedaan,onder andere kusjes geven en met ze dansen. haha
Toen we klaar waren met de dolfijnen zwemmen konden we onze DVD gaan bekijken die werd gemaakt tijdens het zwemmen...De dvd hebben we meegenomen. Ook hebben we fotos genomen, waar we met de dolfijnen opstaan... kunnen jullie zien 0p 0nze site..
Toen gingen we eigenlijk weer na huis, en zagen we een mooie zons ondergang op de boot...
we hebben echt een hele leuke dag gehad.. wel veel geld uitgegeven maar dat was egt het geld waard...

Nu hebben we eerst nix meer te melden...

ooWwjaah...

we missen jullie!!!!

Dikke KuSs en liefss Lianne Niels en Lisette

  • 28 Oktober 2005 - 09:01

    Jolanda:

    soooo wat mooi .. haha wil ik 0ok joh! egt super...

    het weer is hier eGt raar..eerst was et vet koud..en nu opeens weer 20 graden :S

    nja k ga 21 feb naar egypte..en daar kun je ook met dolfijnen zwemmen duss miss ga k dar wel..:)

    spreek juh snel..:)

    kuSs jolanda

  • 28 Oktober 2005 - 09:12

    Evelien:

    WOOOW...wat te gek j0h!!
    te gekke foto's..:D

    maak ons maar lekker jaloers :P

    haha..

    dikke kusZ Evelien

  • 28 Oktober 2005 - 11:59

    Aaltsje:

    heej buren :D thanks voor de leuke foto s!!! ik ben er weer helemaal blij mee :D zo kunnen we iedereen in nederland echt wel jalours maken :P ik had verteld van de gezamelijke site toch? is wel leuk als julie daar ook bij staan, want julie hebben echt veel foto's!!! maar tot straks!!!

    groetjes aaltsje

  • 28 Oktober 2005 - 16:53

    Elly:

    Volgens mij hebben jullie het daar erg leuk gehad ik bedoel met de dofijnen. Morgen hebben wij feest liset van ja ja je ouders. Wij zullen een borrel op je nemen. Nog vier weken en dan komen papa en mama daar zul je wel blij om zijn. Dames de groeten.

  • 28 Oktober 2005 - 17:01

    Joyce:

    jeetje zullen we ruilen!!!
    Ik wil daar ook wel zitten en als ik die foto's zie jeetje echt Jaloers!!!!
    Maarre...... dolfijnen zwemmen was dus echt leuk.....wel een ervaring zeg

    tot het volgende berichie

    dikke kus Joyce

    dikke kus j

  • 28 Oktober 2005 - 18:24

    Anneke:

    hoi lianne en lisette,
    ik heb jullie site bekeken, hartstikke leuk.
    wel spannend lijkt me met dat noodweer maar alle andere dingen super...
    ik heb helaas nog niet eerder kunnen reageren want onze computer was kapot. Leuk ook dat niels geweest is en straks mama en moniek nog geniet er lekker van en tot ziens groetjes anton anneke en kids

  • 28 Oktober 2005 - 20:12

    Thijs:

    heej jij hebt niet echt stil gezeten daar he leuke fotows en liefs van mij....
    THijs

  • 29 Oktober 2005 - 14:51

    Jolanda:

    ik mis jou ook!! :) maar de tijd gaat snel! voor dat je et weet ben jij hier al weer..:)

    KuSs jolanda

  • 30 Oktober 2005 - 10:36

    Marianne:

    Zo meiden,

    nog meer dingen op jaloers op te worden. Kan me zo voorstellen dat dit een ervaring is geweest die jullie niet snel meer zullen vergeten, wat moet dat onwijs gaaf geweest zijn. Geniet er nog volop van enne Liset, nog een paar weekjes dan komt Pien al naar je toe.
    Dikke kus en veel liefs

    Majanneke

  • 30 Oktober 2005 - 10:52

    De Rohlinkies:

    Met dolfijnen zwemmen was natuurlijk een leuke ervaring.
    Het feest gisteren (29-10) was erg gezellig en lekker gegeten.
    Pauline heeft de nokia al gehaald bij je ouders. Ze neemt hem mee als ze naar jullie toe komt.
    Veel plezier nog!

    Groetjes, Herman Grietje Judith en Lisa

  • 30 Oktober 2005 - 11:21

    Moniek:

    eeey!! mooie foto's hoor! echt wel...jaloers!!! haha..maar t is hier nu ook mooi weer..dus dat scheelt weer een beetje...gister was werken wel leuk..alleen wel heeeel erg druk!! naja wel weer geld verdient haha...nou ik ga zo maar naar opa! die viert zn verjaardag he! doegghh zussie! dikke kus

  • 30 Oktober 2005 - 18:49

    Lisette:):

    haajj li...
    egt hele mooie foto... egt jaloers:).... jammer voor je dat niels alweer weg is maar je hebt vast een leuke tijd met hem daar gehad,,, je moeder en moniek komen snel daar verheug je je vast al op..
    ik mis jou ook...!!
    KuSs lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 540
Totaal aantal bezoekers 62778

Voorgaande reizen:

03 September 2005 - 03 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: